Dagen före julafton!

åhh är så ''taggad'' eller vad man ska säga för imån!
ska bli så kul att få umgås med släkten, äta god julmat, öppna presenter och ge bort presenter.
jag kommer inte kunna sova inatt, skit spänd!
idag så har jag ju iallafall varit på liseberg som jag skrev i förra inlägget, åkte inte så mycket eftersom att det var nästan ingeting öppet och så.. men spelade lite och gick runt, vi var där i ungefär 3 timmar.
vi tyckte det räckte för det var kallt och fanns inte så mycket att göra.
när vi kom kom hem så bakade pappa lite och nu så sitter hela familjen framför bingo uppesittarkväll, vi har köpt en dubbellott, haha vi brukar aldrig vinna någon, men man kan ju hoppas, spelar mest för att det är kul ;)
det var min dag det, puuusss sofiiaaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0