Nyårsafton!

Hejhej,
 
Har inte skrivit på länge för jag har inte haft lust helt enkelt..
Men idag är det ju nyårsafton! Min familj ska fira hemma hos några kompisar till familjen, som vanligt... ^^ Men det blir säkert jättetrevligt! Som vanligt ;)

Jag pappa och min lillasyster skulle åka skridskor imorse, men det var fullt... så vi fick åka hem igen! Så just nu har jag lite smått tråkigt.. Lyssnar på musik och funderar på att gå ut och fota lite..? Det är så fin frost ute..
Något måste man ju hitta på! Kan inte sitta och slöa tills det är dags att ducha och klä på sig sin klänning... ussssssssh klänning.. den är iaf svart.. :))

Men ni får ha det så bra!
Skriver kanske mer senare idag :P

//Idaaa <3



'Cause we all just wanna be big rockstars
And live in hilltop houses driving fifteen cars
The girls come easy and the drugs come cheap
We'll all stay skinny 'cause we just won't eat
And we'll hang out in the coolest bars
In the VIP with the movie stars
Every good gold digger's
Gonna wind up there
Every Playboy bunny
With her bleach blond hair

Hey hey I wanna be a rockstar
Hey hey I wanna be a rockstar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0