Sista dagen i skolan, avklarad !

sitter i soffan och bara njuter, DET ÄR JULLOV!
härligt härligt
som jag skrev i förra inlägget så kollade vi bara på film och stödade klassrummet i skolan, kollade på
''family guy star wars'' , omg... den söööög. Hahahaha, ja förväntade mig inte så mycket av den heller.. men endå.
vi slutade kl 1, sen var jag med emma pemma wangerås, vi tog kort (finns ute på faceböök), bakade en kladdkaka, snackade.. vi hade roligt iallafall.
det var min dag, inte så jätte intressant.. och jag känner att det är nog rätt tråkigt att läsa mina inlägg? det hade hjälpt om ni gav tips om vad vi ska blogga om.
haha bild från idag.
ppuuussss sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0