tisdag + 4 dagar kvar till jul!

gud, kan inte fattar att det snart är julafton!
underbart!
-
idag så skulle jag haft elevensval precis som igår, men istället fick jag stå i cafét igen med ida, för hon hade ingen att så med så då fick jag göra det. men jag stod bara till lunch, eftersom att jag redan stått.
men imån är det bara slappa dag i skolan, börjar 8.30 och slutar 13.00, och ska bara kolla på film!
fast träda klassrummet lite också..
men till filmen ska vi iallafall ha med oss typ godis, fast utan nötter eller spår av det, vilket är synd, för jag ääälskar choklad.. så jag och mamma var och handlade på maxi, kom precis hem.
detta är vad jag ska ha med mig imorgon:
webbkamera kvalité, sorry.. men det är en pingvingstång, maoam, sura nappar och pimpim.
hahhaha känner mig as tjock, kommer inte äta upp allt, men man vill ju inte ha för lite? ;)
puss sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0