Wish you were here

Tjenanixen!

Min dag idag har varit... ja, jag kan säga som så att jag haft bättre dagar! Haha, vart riiiktigt stressad när jag stog i cafét idag... Blev as trött och sur och bara ööööööööööööö!!
Sen fick jag skuldkännslor för att jag var så sur och tvär mot alla :(

Sen var det basket träning och jag var fortfarande på lite dåligt humör, vi körde tränings match hela träningen. Det gick faktiskt jättebra! Så då blev jag på liite bättre humör :)) Mitt lag vann med 29-8... :DD  Sen fick vi pepparkakor och julmust och DÅ då blev jag glad igen :)

Ser framemot imorgon då vi bara ska chilla och titta på film i skolan! Jag har dock glömt att köpa godis eller ngt.. men whatever! ^^ Har bestämt att jag ska vara glad hela dagen imorgon för att gottgöra idag, såå inget sureri här nu! :D

Sitter nu och chattar, lyssnar på musik och kladdar lite på en teckning jag gjorde innan träningen (då jag fortfarande var lite trött, kanske förklarar motivet..?)

Här är den



//Idaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0